CAHR Montréal Day

  • 15 Apr 2021
  • 8:30 AM - 5:00 PM
  • Virtual

Registration


Registration is closed

un message en français suit

2022 Dates Will Be Announced Soon! 

************************************************************************

 HTA: Uncertainty, Value and the Road Ahead

Thursday, April 15, 2021

************************************************************************

***Registration closes Monday, April 12th at 5:00pm EDT***
CAHR Member 
$420.00+tax Non-Member $520.00+tax
Limited number of special discounts available to patient groups and students. Please contact the CAHR office for information.

************************************************************************

NEW! This year we are introducing food vouchers with your registration form. You can choose food vouchers from a number of food delivery services listed below. Alternatively, should you not wish to receive the $25 food voucher, you may redirect the funds to our chosen charity Moisson Montréal.

Moisson Montréal is a registered charitable organisation. They gather food donations and basic products all year long, and distribute them free of charge to community organizations on the Island of Montreal. With your support, they have become the largest food bank in Canada distributing foodstuffs.

Food Delivery Services Available are:

- Uber Eats

- Skip the Dishes

- Door Dash

- Tim Hortons 

************************************************************************

Meet Some of Our Esteemed Faculty 



We are looking forward to virtually welcoming our speakers, delegates and partners to Montréal Day!

************************************************************************

Click here to view agenda

CAHR reserves the right to cancel or change speakers, content and date without prior notice. We assume no liability for these changes.
Event Cancellation Policy: For cancellations two (2) weeks or more in advance, delegates will receive a 75% refund. For cancellations made less than two (2) weeks in advance, no refunds are given. Delegate substitutions will be accepted at no cost. 



Dernière chance de s'incrire 

Jour de Montréal

  ETS : incertitude, valeur et avenir

Jeudi le 15 avril 2021

************************************************************************

***L'inscription se termine le 12 avril à 17h HAE***

420 $+taxes pour les membres de l;ACRSS / 520 $+taxes pour les non-membres de l'ACRSS
Un nombre limité de réductions spéciales sont offertes aux groupes de patients et aux étudiants. Veuillez contacter le bureau du l'ACRSS pour obtenir de plus amples informations.

************************************************************************

NOUVEAU ! Cette année, nous introduisons un certificat-cadeau de restaurant avec votre formulaire d'inscription. Vous pouvez choisir un certificat-cadeau parmi les services de livraison énumérés ci-dessous. Si vous ne souhaitez pas recevoir le le certificat-cadeau de 25 $, vous pouvez également rediriger les fonds vers Moisson Montréal.

Moisson Montréal est un organisme de bienfaisance. Il récupère des dons de nourriture et des produits essentiels tout au long de l’année et les distribue gratuitement à des organismes communautaires de l’île de Montréal. Grâce à votre soutien, ils sont la banque alimentaire distribuant le plus de denrées au Canada.

Les services de livraison de nourriture disponible sont ; 

- Uber Eats

- Skip the Dishes

- Door Dash

- Tim Hortons 

************************************************************************

Recontrez certains de nos estimés professeurs


************************************************************************

Nous sommes impatients d'accueillir virtuellement nos conférenciers, délégués et partenaires à la Journée de Montréal

Cliquez sur le lien pour consulter l'ordre du jour 


L'ACRSS se réserve le droit d'annuler ou de modifier les conférenciers, le contenu et la date sans préavis. Nous n'assumons aucune responsabilité pour ces changements.
Politique d'annulation d'événements : En cas d'annulation deux (2) semaines ou plus à l'avance, les délégués recevront un remboursement de 75 %. Pour les annulations faites moins de deux (2) semaines à l'avance, aucun remboursement ne sera accordé. Les substitutions de délégués seront acceptées sans frais.


The Canadian Association for Healthcare Reimbursement

250 Consumers Road, Suite 301, Toronto, ON, M2J 4V6

 Phone 416.494.1440 X 258 |  Email: info@cahr-acrss.ca

Copyright © 2023 The Canadian Association for Healthcare Reimbursement


FOLLOW US

Powered by Wild Apricot Membership Software